vliegen is niet leuk! - Reisverslag uit Naama, Algerije van Fiona Coenders - WaarBenJij.nu vliegen is niet leuk! - Reisverslag uit Naama, Algerije van Fiona Coenders - WaarBenJij.nu

vliegen is niet leuk!

Blijf op de hoogte en volg Fiona

11 Mei 2013 | Algerije, Naama

Dag 1:
Nadat de ouders van Dion ons hadden weggebracht naar Schiphol en afgezet bij de gate konden we rustig aan doen in het tax-free gedeelte. Kopje koffie, horloges kijken.. Tijd zat.
Alles was duidelijk aangegeven en zonder problemen door de security.
Om 10 voor half 4 reden we de startbaan op, toen nog helemaal blij, Fiona althans.
Eenmaal een paar meter in de lucht kwam er een bocht achteraan van voor Fiona's gevoel 180 graden linksaf. Het luikje om naar buiten te kijken ging gelijk naar beneden.
(Had ik maar reistabletten meegenomen! Dacht ik toen)
Leermomentje..
Ik moest heel erg wennen aan de hoogte en al de narigheid in m'n hoofd op de achtergrond zetten.
Dion was zoals altijd de rust zelf en na 2,5uur, een keer gluren door het raampje, een broodje en wat cola ging het wel weer.
Buiten het vliegtuig was het -50 graden Celsius en we vlogen op 10.700 meter.
Dion heeft me door de landing heen gepraat want ik deed geen oog meer los, heel naar allemaal haha.
Eenmaal geland om 20.00 was de temperatuur nog steeds 27 graden, met een bus naar het hotel wat natuurlijk helemaal schitterend is! Pootje gebaad, wat soep met brood gegeten en nu wachten op het late diner dat om 23.00 begint en tot 01.00 duurt :)





  • 12 Mei 2013 - 22:05

    Mo:

    hahaha, wat 'n verhaal....Jaja dat vliegen das altied weer 'spannund' hé Coendasss ;-)

    Reistabletjes veur op de trugweg anschaffen dus! Geniet maar lekker samen van het warme weer,
    hier ist dri'j keer nix! [wat ik overigens überhaupt niet errug vind]

    Dikke kus van je grote zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Algerije, Naama

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2013

Snorkelen

12 Mei 2013

Uitzicht

11 Mei 2013

vliegen is niet leuk!
Fiona

Hoi! Wij zijn Fiona en Dion. In 2013 gaan wij onze eerste vliegreis samen maken Naar Egypte. We hopen dat het een avontuurlijke 'doe' vakantie gaat worden en dat er nog meerdere zullen volgen!

Actief sinds 23 April 2013
Verslag gelezen: 1323
Totaal aantal bezoekers 6168

Voorgaande reizen:

23 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: